Rekrutacja

Dołącz do Teamu

SENIOR Google ADS & Facebook ADS

Co dostaniesz:

  • bezpieczny przyczółek, czyli stałą umowę o pracę lub umowę B2B jak wolisz pewne wynagrodzenie zawsze na czas (8000 – 9500 brutto w zależności od doświadczenia)
  • wspierający zespół, czyli małe, ale wspierające się grono
  • miejsce, w którym będziesz bardzo ważnym elementem naszej firmy, ale też firm naszych klientów — doceniamy i szanujemy pracę seniora
  • atmosferę — lubimy się śmiać, dbamy o siebie nawzajem
  • pomoc w zdefiniowaniu Twoich talentów i ich rozwijanie
  • poczucie, że masz bezpośredni wpływ na firmę i jesteś jednym z jej budowniczych
  • relacje — bliskie grono ludzi, z którymi będziesz mógł pozwolić sobie na bycie sobą 
  • możliwość pracy w biurze w centrum Bydgoszczy na ul. Dworcowej
  • dobrą kawę
  • radość w działaniu dla klientów i ich różnorodność
  • możliwość nauki na zróżnicowanych budżetach i testowania nowych rozwiązań
  • możliwość pomagania innym
  • możliwość przeprowadzania szkoleń

Wymagania: 

  • min. dwuletnie doświadczenie w konfigurowaniu kampanii Facebook Ads oraz Google Ads
  • analiza danych i wyciąganie z nich wniosków
  • znajomość takich narzędzi jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Looker Studio
  • umiejętność projektowania strategii reklamowej „szytej na miarę” dla konkretnego klienta (tworzenie planów marketingowych; dopasowywanie poszczególnych typów kampanii reklamowej do celu działań marketingowych);
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania zespołem (jako Senior będziesz mieć pod „skrzydłami” młodszych specjalistów”)
  • samodzielność i wysoka etyka pracy
  • swoboda w kontakcie z klientami — omawianie raportów, rozwiewanie technicznych wątpliwości klientów, uczestniczenie w rozmowach eksperckich na etapie planowania strategii i sprzedaży
  • praktyczna znajomość Social Mediów (czyli “co”, “gdzie” i “z czym” się łączy ????)
  • język angielski — mega mile widziany ????
  • poczucie humoru — bezwzględnie ważne!

Zakres obowiązków: 

  • przygotowywanie strategii, planowanie oraz wdrażanie kampanii w ekosystemach Google Ads, oraz sieci mediów społecznościowych m.in Facebook Ads;
  • analizowanie efektów i wyciąganie wniosków przy wykorzystaniu Google Analytics, Google Ads i Meta;
  • raportowanie (Locker Studio), formułowanie wniosków i przejrzyste prezentowanie wyników prowadzonych kampanii;
  • aktualizowanie wiedzy o ekosystemie reklamowym i trendach marketingowych;
  • współtworzenie strategii marketingowych i komunikacyjnych klientów;
  • optymalizacja reklam pod kątem KPI (dotyczy kampanii e-commerce oraz leadowej);
  • analiza trendów, konkurencji oraz stałe poszukiwanie nowych narzędzi i kanałów dotarcia do nowych klientów;
  • rozwijanie kompetencji Juniora

Jeśli chcesz cieszyć się swoją pracą, czuć, że też jesteś ważny i potrzebny, że jesteś częścią całości, zauważony i doceniony to…

ZAPRASZAMY!

Swoje CV wyślij na adres kontakt@space-way.pl, a jeżeli dodatkowo chcesz się z nami skontaktować lub masz do nas jakieś pytania – ZAPRASZAMY!